Sortida Triatló

L’alumnat de 2n d’ESO ha participat en la triatló com cada any. L’edició 34è Triatló Escolar al CEM La Mar Bella, organitzat per l’Ajuntament de Barcelona i la Federació Catalana de Triatló. La prova ha consistit en nedar a la platja 50 m, anar en bici 3.000 m i, per acabar, córrer 1.500 m fins a la pista d’atletisme. Tots ells i elles han nedat, han anat en bici i han corregut donant el màxim per finalitzar la triatló, han pogut competir contra els companys de l’institut i contra alumnes d’altres centres, però sobretot han competit contra ells mateixos superant-se amb tot l’esforç que han fet. Per finalitzar han gaudit d’uns estiraments guiats, un espectacle relacionat amb el reciclatge dels plàstics i un experiment amb nitrogen líquid per acabar.

Marc Martínez