Sis dones matemàtiques que van canviar la història

Divendres, dia 25 de novembre, vam celebrar al nostre institut la Jornada de la Ciència. Les alumnes i els alumnes de 2n d’ESO, amb la col·laboració d’un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat, van muntar l’exposició “Sis dones matemàtiques que van canviar la història”. Els alumnes de primer van ser-ne els visitants. El recorregut per l’exposició incloïa, per a cadascuna de les sis dones matemàtiques, una introducció a la seva biografia i un taller de contingut matemàtic relacionat amb el camp d’estudi on va destacar i al qual pertanyen les seves principals aportacions. Volem felicitar a tothom per la seva participació. Moltes gràcies!

Rubén Ramos