La importància de saber treballar en equip

Des de la matèria d’educació física volem oferir noves pràctiques esportives on l’alumnat experimenti a nivell motor i tingui l’oportunitat d’iniciar una nova activitat esportiva en horari extraescolar. Aquest curs, al llarg del mes d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO ha pogut aprendre nocions bàsiques de Rem, dins el bloc d’activitats nàutiques oferides al centre.

L’objectiu ha estat posar-se a la pell d’un/a esportista de rem i vivenciar la seva preparació física (en terra i aigua), aprendre la tècnica de rem i el més important: ser conscients de la importància de treballar en equip per assolir un objectiu comú.

Han treballat en grups aleatoris, mixtes i on la repartició de tasques ha estat sempre consensuada pel grup. Tasques més o menys competitives que han posat a prova la condició física, tècnica de rem apresa, coordinació i el treball en equip.
Una activitat on tothom ha sumat i ha estat una part imprescindible pel seu equip.
Enhorabona a tot l’alumnat per l’esforç i bon clima de treball.

Gràcies al Reial Club Marítim de Barcelona per l’experiència i oferir un espai d’entrenament extraescolar pel nostre alumnat.

Lourdes Centeno