The Backway: de l’Àfrica a Europa per la porta del darrere

El  dia 19 d’abril l’associació Ruido Photo va instal·lar al vestíbul de l’institut l’exposció “The Backway: de l’Àfrica a Europa per la porta del darrere”. Aquesta exposició va lligada al projecte de recerca que fa l’alumnat de 4t d’ESO al llarg del tercer trimestre.

És Una exposició fantàstica sobre la ruta migratòria des de l’Àfrica fins a Europa. La mostra inclou totes les etapes de la ruta a les que ha viatjat l’equip de Ruido Photo per tal d’explicar aquest desplaçament i tots els problemes i dificultats que es troben  les persones que segueixen aquest camí fins a la somniada Europa.

Per altra banda, també han participat en un taller que ha vingut a fer la Laia Gómez on ha explicat a l’alumnat cadascuna de les etapes d’aquesta ruta i les històries personals que s’amaguen darrera d’unes fotografies fastàstiques i impactants.

A parir d’aquestes activitats ells hauran de fer la seva recerca personal i acabaran elaborant un reportatge sobre els refugiats.

Sara Gràcia