L’alumnat del CIATE dinamitza el mar de jocs

El passat 12 de juny, l’alumnat de 4rt ESO que cursa l’optativa de CIATE (Curs d’iniciació a tècnic esportiu) va ajudar a dinamitzar el “Mar de Jocs”. Aquest esdeveniment lúdic-esportiu està adreçat a l’alumnat de 1r i 2n de primària de les diferents escoles de Ciutat Vella. Una gran oportunitat pel nostre alumnat que ha pogut posar en pràctica real els coneixements apresos a la matèria i ser més conscients de la responsabilitat que comporta dinamitzar grups de nens/es petits/es.

L’activitat es va organitzar a la platja de Somorrostro, sent “l’aigua” el fil conductor de totes les activitats. L’alumnat de CIATE va ser l’encarregat d’ajudar a organitzar les estacions, explicar els diferents jocs, recollir el material i fer el tancament de l’acte.

Una gran experiència per a tots ells, amb un resultat excel·lent. Felicitats per l’actitud, ganes d’aprendre, companyonia i motivació.
Gràcies al CRP Ciutat Vella per confiar en nosaltres i oferir-nos aquesta pràctica tan enriquidora.

Sens dubte, el proper curs tornem a repetir!!!