El Centre ja disposa de les primeres bicicletes i de l’aparcament de patinets que ha realitzat el nostre alumnat en el marc del programa ENGINY

En el marc dels tallers del programa ENGINY que organitza el Consorci d’Educació de Barcelona amb l’objectiu clau d’afavorir l’èxit escolar, alumnes de 3r d’ESO han participat als tallers “Biciflot” i “Escola d’aprenents” a les reconegudes entitats socials Biciclot i Impulsem.

El resultat ha estat el disposar d’unes bicicletes procedents d’abandonaments que han estat reciclades, restaurades i convertides de nou en uns elements efectius de mobilitat sostenible. I també ens ha proporcionat de quelcom tan útil avui dia com és un element que acomodi adientment el gran nombre de patinets i monopatins que fa servir l’alumnat per desplaçar-se al Centre de manera sostenible.