L’alumnat CIATE dinamitza els patis

Dins del disseny curricular del nostre centre, s’ofereix una matèria optativa a 4t d’ESO anomenada CIATE (curs d’iniciació a tècnic esportiu).

Superant aquesta matèria optativa, al finalitzar el curs acadèmic, l’alumnat reb la titulació oficial de l’Escola Catalana de l’Esport que els dóna l’oportunitat de treballar/col·laborar com a voluntariat, per exemple, ajudant a un monitor esportiu en activitats extraescolars. Al nostre centre impartim la modalitat 2D: Joc i Esport en edat escolar. Les sessions tenen una durada de 3h setmanals i les imparteix una docent d’Educació Física del centre.

En aquest mes d’octubre, per començar a practicar metodologies i activitats de dinamització apreses, l’alumnat del CIATE està intervenint puntualment a les hores del pati (dilluns, dimecres i divendres).

Properament ho faran amb els grups-classe de 1r d’ESO dins d’alguna hora d’Educació Física. Sens dubte, tot un repte personal amb un resultat que fins ara està sent excel·lent.

Nosaltres, continuem apostant per la formació i futur del nostre alumnat.

Lourdes Centeno