Fem de dinamitzadors al Mar de Jocs 2022

El passat 15 de juny, l’alumnat de 4t d’ESO que cursa l’optativa de CIATE (curs d’iniciació a tècnic esportiu) va col·laborar en la dinamització del “Mar de Jocs”. Aquest esdeveniment lúdic-esportiu, organitzat pel CRP de Ciutat Vella, està adreçat a l’alumnat de 1r i 2n de primària de les diferents escoles del districte. Una gran oportunitat per al nostre alumnat on poder posar en pràctica tots els coneixements apresos a l’optativa i ser més conscients de la importància de tenir en compte els valors i recursos pedagògics quan treballes amb nens/es petits/es.

L’activitat es va realitzar a la Barceloneta (platja de Somorrostro), sent l’aigua el fil conductor de tots els jocs. L’alumnat de CIATE va ser responsable de fer la recollida d’alumnat, dinamitzar els diferents jocs i fer el tancament i recollida de material.

Una gran experiència per a tots ells, amb un resultat excel·lent.

Felicitats al nostre alumnat per l’actitud, ganes d’aprendre, companyonia i motivació.

Gràcies al CRP Ciutat Vella per confiar en nosaltres i oferir-nos participar en aquesta experiència tan enriquidora.

Fins al curs vinent!

Lourdes Centeno