Extra! Extra! Ja ha sortit publicat el Verdaguer Report!

Cada dimarts de 12:30 a 13:30 els alumnes de 4t d’ESO de la classe A i B estem fent un projecte que es diu Junior Report. Aquest projecte té com a objectiu oferir una informació rigorosa i contrastada, presentada de forma didàctica i divulgativa com si fóssim l’equip de redacció d’un diari. L’alumnat de la classe A escriu els articles en català i els de la Classe B ho fan en castellà. Els alumnes s’han posat en grups reduïts d’un màxim de 3 persones i cadascú té un tema per investigar i fer-ne un reportatge, una notícia o una entrevista. Quan els alumnes acaben de redactar-ho el que han de fer és maquetar-lo i desar-lo com a esborrany fins que la Lali, que és una periodista que treballa per Junior Report ens ho corregeix i ens ho publica a la nostra revista digital Verdaguer Report.

Us deixem aquí l’enllaç a la nostra revista digital. Cada mes hi trobareu notícies noves.

Douae El Amri (4t d'ESO)