Endeguen de nou els tallers Enginy a l’institut

Els tallers del Programa Enginy del Consorci d’Educació de Barcelona tenen com a objectiu implantar mesures que incideixin en alguns dels factors clau que afavoreixen l’èxit escolar. Són tallers per a la diversificació curricular que realitzen professionals d’entitats de Barcelona dins dels propi centre, constituint noves experiències per apropar l’alumnat al món professional i laboral. Així, donen suport al jovent perquè pugui mantenir amb èxit la seva escolaritat i així poder assolir les competències bàsiques de l’ESO.

L’últim dels que hem dut a terme va ser “L’ofici d’arqueòleg”. Un equip d’arqueòleg d’Aura Cultura va endinsar l’alumnat en aquest fantàstic procés de recerca del nostre passat. L’aprenentatge realitzat va ser molt variat i transversal: anatomia, submarinisme, experiments químics, excavacions, teatralitzacions, visites als jaciments propers, etc. Tot sempre de forma directe i amena.

Neus, Ariana i Bruno (4t ESO)