Creadors en Residència: sessió de contaminació

Els alumnes de Creadors en Residència van fer “la sessió de contaminació” davant de l’equip docent de 4t d’ESO. En aquesta sessió els alumnes van fer una instal·lació-performance que feia referència al globus com a element lúdic i simbòlic. Van crear una escultura viva i efímera formada per bosses d’escombraries unides, creant una estructura que representa l’espai que ocupa mitja aula de dibuix, jugant amb l’espai, amb l’ocupació d’un espai, el buit, el moviment, l’aire que ens envolta… En aquest acte es va veure la participació i el treball dels alumnes a la creació d’una obra d’art contemporània guiats per l’artista Natalia Domínguez.

Antonia Garcia

EN RESIDÈNCIA és una iniciativa conjunta de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), Fàbriques de creació, a bao a qu i el Consorci d’Educació de Barcelona, amb la col·laboració del MACBA.