De Marxa Fent Esport

El programa De Marxa Fent Esport, està patrocinat per l’Agència de Salut Pública de Barcelona i compta amb el suport de l’Institut Barcelona Esports, de l’Ajuntament de Barcelona. La Fundació Esportsalus ha dissenyat el programa i s’ha encarregat de la seva gestió i coordinació.

El nostre centre, amb el departament d’Educació Física, hi participa i avui hem tingut l’oportunitat de vivenciar l’activitat amb 3r d’ESO durant tot el matí, dins la instal∙lació esportiva del CEM Colom.

En aquesta sortida, s’ofereix a l’alumnat l’oportunitat de participar en diverses activitats fisicoesportives habituals del Complex Esportiu Municipal (CEM) que generalment es troben fora del currículum escolar (spinning, activitats coreografiades (zumba), body combat, global training…). La idea és motivar al nostre alumnat per a la pràctica fisicoesportiva a través del descobriment de noves modalitats d’exercici físic més enllà de l’esport reglat i tradicional. Donar eines per crear hàbits esportius dins el seu temps de lleure.

Felicitar a l’alumnat per l’esforç realitzat i motivació grupal. Hem passat un matí molt saludable!!!

Lourdes Centeno