Concurs de batuts frescos i saludables

L’alumnat de 3r d’ESO ha clausurat el projecte interdisciplinari sobre alimentació i hàbits saludables amb l’elaboració i concurs de batuts de fruites! Consistia a fer el batut davant la resta de la classe a l’estil concurs “MasterChef”! Posar-li un nom creatiu i refrescant al batut. Fer-ne una petita presentació explicant l’aportació de nutrients i vitamines, si podria ser apte per prendre abans o després de fer esport, si estava elaborat amb fruites de temporada… calia doncs saber vendre bé el seu batut! El jurat, format per alguns alumnes, han provat tots els batuts per fer una valoració del gust, textura i resultat final!! Una manera saludable i refrescant de tancar el projecte interdisciplinari entre educació física i biologia!

Bon estiu!!!

Mercè Morales