Participem en els actes del dia internacional de les persones amb diversitat funcional

Com cada any ens hem sumat activament als actes del Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional. I ho hem fet amb els nostres amics del Taller Sant Jordi. Fa molt de temps que venim col·laborant permanentment amb aquesta Associació de pares i familiars de persones amb diversitat funcional. Enguany hem anat a la Plaça dels Àngels amb el nostre alumnat, que fa Batucada cada divendres en un projecte conjunt entre l’INS Verdaguer i la Riborquestra.

I tot això, els i les alumnes ho han fet en només 3 assaigs!!! Impressionant!!!

Us imagineu on arribaran a final de curs?

Álvaro De Ildefonso