Els nostres candidats a les eleccions del consell escolar fan campanya

El dijous 18 de novembre els quatre candidats que es presenten com a representants a les eleccions dels Consell Escolar van fer un passa classes per tal de presentar-se a tot l’alumnat de l’institut i explicar-los les seves propostes.

Es tracta de dos alumnes de batxillerat, el Jep i l’Iverson, i d’uns altres dos de 3r d’ESO, la Luna i el Rodrigo. Tots quatre van deixar molt clares les seves propostes i van animar a l’alumnat de tot el centre a votar.

La setmana que ve sabrem els dos representants escollits d’entre els quatre candidats que s’hi ha presentat.

Des d’aquí els volem agrair la seva participació i us volem animar a tots a votar!

Sara Gràcia