Dia Internacional de Conscienciació sobre el Soroll

Persones i organitzacions d’arreu del món s’uneixen per celebrar el 28è Dia Internacional de Conscienciació sobre el Soroll el 26 d’abril de 2023 i la Setmana Sense Soroll del 20 al 30 d’abril. La campanya promou la conscienciació sobre els efectes nocius del soroll sobre l’audició, la salut i la qualitat de vida i pretén inspirar accions positives a les comunitats. El nostre institut s’afegeix a aquesta campanya elaborant material divulgatiu de sensibilització envers la contaminació acústica en el marc del programa escolar Sssplau · Escoles + Sostenibles” de l’Ajuntament de Barcelona, de la Conferència Internacional de Joves “Tinguem Cura del Planeta” i de la Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat de Catalunya. Cal destacar en aquest sentit les accions col·laboratives realitzades amb l’associació Taller Sant Jordi de Ciutat Vella.

Pere Figuerola