Coneixem els serveis de l’Espai Jove Palau Alòs

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va visitar l’Espai Jove Palau Alòs que és l’equipament municipal juvenil de Ciutat Vella. Situat en el número 55 del carrer Sant Pere Més Baix, és un espai ideat per a proporcionar a la joventut programes culturals, informació, assessorament i fomentar l’associacionisme juvenil i la cohesió social.

A partir de diverses activitats i tallers, l’espai té com a objectiu propiciar el desenvolupament i la participació de la joventut d’una manera saludable i ètica i mitjançant la promoció de valors democràtics i tenint en compte la diversitat funcional, d’origen o de gènere.

L’espai està destinat a un públic de 12 a 30 anys, a pesar que posa un especial èmfasi en els grups de 12 a 16 i de 16 a 22, ja que són els que més necessitat tenen de cohesió i associació.

En petits grups ens van presentar diversos serveis que els nostre alumnat pot utilitzar:

• Aquí t’escoltem – un servei d’escolta i acompanyament per a joves de 12 a 20 anys.
    • Konsulta’m – un servei d’orientació psicològica per a joves i adolescents.
    • A prop jove – un servei d’orientació laboral i professional.
    • Punt infoJOVE Ciutat Vella – Adreça’ls qualsevol dubte que tinguis sobre temes formatius o laborals, sobre habitatge, la planificació d’estades a l’estranger, salut, voluntariat, associacionisme, alternatives d’oci i lleure…
    • Espai de trobada – un lloc on pots quedar amb la gent del barri ja sigui per parlar o per jugar a diferents jocs.