Visita al Parlament de Catalunya: diputats i diputades per un dia

El passat dimecres dia 2 de febrer des de l’assignatura de Filosofia 1r de Batxillerat Humanístic i Científic van anar al Parlament de Catalunya. En aquesta sortida van viure l’experiència de ser per un dia diputat/diputada. L’alumnat agrupat en 4 grups/comissions: Llibertat, Compromís, Tradició i Ecologia, es van haver de posar d’acord i pactar per portar endavant la nova llei a les seves propostes. Amb acords, diàlegs i presentació de propostes després van decidir el president del parlament, i per 11 vots a favor dels 21 va ser escollit Manel Codina. Podem veure amb algunes imatges el procés de l’activitat.
Molt bé nois/es!

Marcela Lamas