Un treball de recerca ben diferent

Els nostres alumnes de 2n de Batxillerat estan enllestint aquests dies el seu treball de recerca per presentar-lo i exposar-lo davant d’un tribunal de professorat del nostre centre. El treball de recerca de 2n. Batxillerat és una tasca d’investigació llarga i sostinguda, que forma part del conjunt de notes del batxillerat. Aprofito l’avinentesa per donar-vos a conèixer que un dels nostres alumnes ha fet un treball d’investigació sobre el nostrat poeta Jacint Verdaguer. Ell és en Jordi Bonet Ragel. En Jordi també és aficionat al teatre, el seu esperit lliure i apassionat l’ha portat a interpretar durant tres dies un paper en un musical dedicat a Verdaguer. El musical va tenir lloc al centre moral i cultural del Poble Nou. Professorat i alumnes el vam anar a veure. Va ser una festassa de música i cançons que desvetllaven un somriure a les galtes. En Jordi es va inspirar en un concert musical de Verdaguer que va organitzar fa temps el grup Obeses i el va impactar tant i tant, que va voler traslladar aquesta idea al seu teatre de barri estimat de tota la vida. La idea va quallar de seguida i durant un any i mig s’han preparat per portar a escena un musical sobre la vida del poeta Verdaguer. El resultat va ser extraordinari. Des de l’institut us desitgem la nostra més gran enhorabona per la feina feta. Aquí podeu veure un vídeo sobre com es va gestar la idea i algunes fotografies del dia de l’estrena.

Mireia Cabré