Primera pràctica Institut FP Sanitària – Hospital Del Mar – 1er Btx

L’alumnat de la matèria de modalitat de Biologia, de 1r de batxillerat, ha iniciat avui les pràctiques a l’Institut FP Sanitària – Hospital del Mar. En el decurs de 5 sessions, de 3 hores cadascuna, els estudiants analitzaran mostres per investigar un cas clínic i determinar quina és la patologia de la pacient. A la primera sessió, a més de presentar el cas clínic, l’alumnat s’ha familiaritzat amb el material de laboratori, ha après a micropipetejar, ha fet una dilució seriada i s’ha iniciat en l’ús del microscopi binocular.