Taller d’arquitectura social i sostenible

Alumnes del nostre Centre de 2n, 3r, i 4t d’ESO han participat en un taller d’arquitectura social i sostenible consistent en construir una coberta de canyissat per a la ludoteca del Parc de la Ciutadella.

La ludoteca de la Ciutadella és un equipament d’educació ambiental, un espai de participació familiar gratuït adreçat a famílies amb infants de 0 a 5 anys on es treballa des d’una dinàmica àmplia de l’educació ambiental que contempla aspectes relacionats amb el verd i la biodiversitat, la salut, l’economia circular, els recursos naturals i també amb l’àmbit cultural i social.

El nostre alumnat ha participat en un taller pràctic de construcció d’una coberta de canyissat per substituir l’existent de plàstic. Així, han après el treball manual de teixir el canyissat emprant canyes, cordill de fibra natural i vernissos també naturals. S’ha treballat colze a colze amb les famílies usuàries d’aquest espai, les quals ens han fet saber el seu agraïment.

Pere Figuerola, Coordinador d´Activitats