Trepitgem el territori: Mirador de la Llevantina

Seguim amb les nostres propostes per descobrir els racons més interessants del nostre territori. Avui anirem al mirador de Sitges, un lloc on pots anar amb família, amics o, simplement, si vols desconnectar, relaxar-te i gaudir de les meravelloses vistes.

La ruta s’inicia al nostre centre Institut Joan Ramon Benaprès, on hauríem d’anar direcció Quint Mar i arribar fins a la seva entrada on trobaries una rotonda. Una vegada trobada la rotonda agafem la direcció a la dreta cap a l’entrada de la urbanització de la Llevantina. Un cop finalitzada la carretera recta trobarem dues sortides cap a l’esquerra, agafem la primera recorrent tot el carrer aproximadament uns 5 minuts on trobarem un parc infantil. Un cop allà s’haurà de decidir si tirar pel camí de l’esquerra o de la dreta, nosaltres escollim el de la dreta, però a l’esquerra hi podeu trobar unes escales molt llargues que et portaran fins al carrer del mirador.

Com dèiem, nosaltres anirem pel camí de la dreta, ja que costa menys i és més accessible. A més a més també pots gaudir més de les bones vistes del mirador petit que hi ha a baix. Seguirem la carretera fins a arribar a un carrer bastant llarg on al final trobaràs el mirador.