Lliurament de Netbooks del Departament d’Educació

Avui s’inicia el Projecte d’acceleració de la transformació digital del Pla d’Educació digital de Catalunya 2020-2023 al nostre centre.  Serà per tot l’alumnat de 3r i 4t ESO, Batxillerat i Cicles formatius del nostre centre. 1r i 2n ESO no. El lliurament serà durant tota la setmana, avui només han portat els de 3r i un grup de CFGM.

Des del centre posem a la teva disposició un d’aquests ordinadors per tal que en facis el bon ús necessari per seguir el teu aprenentatge. És la teva responsabilitat assegurar-te que es manté en bon estat al llarg de tot el curs, moment en el qual l’hauràs de retornar al centre. El centre et pot demanar al llarg del curs diversos punts de control si així ho considera. Recorda, no és el teu ordinador en propietat, sinó que el centre te’l deixa en préstec.

Cada alumne té personalitzada la caixa, amb els codis per accedir com a usuari. Per això, és important que no es llanci la capsa. Un cop hagis entrat la primera vegada canvia la contrasenya per alguna que et sigui més fàcil recordar. La teva identificació permet al centre gestionar les teves dades.

El model és Lenovo  300e 2 N4120 8Gb 128Gb 11.6″) als alumnes amb la intenció de que cap alumne pugui perdre classes per no tenir ordinador, ni les físiques al centre (cal portar-lo a l’institut, al menys, quan algun professor ho requereixi) ni les virtuals en cas de confinament.

S’ha de tenir en compte que es tracta d’un préstec i que l’alumne (i la família si es dona el cas) s’ha de fer responsable del bon estat de l’equip. Així mateix caldrà tornar-lo quan l’alumne es doni de baixa del centre (amb la capsa original).

En cas d’una incidència de contrasenya, programari o maquinari es pot informar mitjançant aquest formulari, que el podeu trobar a Dreceres > Incidències informàtiques