Sant Jordi reviu al Benaprès amb una jornada de tallers i premis

Guanyadors dels premis d’ESO (Foto: Yol Bernadó)

Encara no va ser un Sant Jordi convencional, però, a diferència de fa un any, aquest 23 d’abril ja es va tornar a respirar l’ambient festiu de Sant Jordi. L’institut Benaprès no en va ser una excepció. Divendres passat, després que l’any passat no ho poguéssim fer per culpa de la pandèmia que encara patim, algunes de les tradicions van tornar al centre.

Com és tradició en aquesta data, es van celebrar els Jocs Florals amb l’objectiu de premiar als alumnes guanyadors en cada àmbit de literatura. És a dir, poesia, prosa, punt de llibre, còmic, poesia visual en anglès, cal·ligrames en francès, “What‘s up Dragon?, acròstics en francès i còmic en anglès. També hi va haver premis relacionats amb altres àmbits de coneixement que es treballen al nostre centre: als aforismes, el premi Abel Martinez, el concurs de tapes i el concurs de pastís de Sant Jordi. Els alumnes de l’ESO, a diferència dels de batxillerat, durant el matí van poder gaudir de tallers relacionats amb Sant Jordi.

Els concursants es disputaven diferents premis en les categories ja esmentades abans. Tenien l’opció de guanyar l’entrada gratis per a Port Aventura, un pastís o un esmorzar complet a la cantina. Tots ells van ser dignes guanyadors dels premis. Els diferents guanyadors en les categories respectives són

·Poesia: Núria Gerbeau (1 ESO c), Arnau Carrascosa (3 ESO c), Jordi Granja ( 1 bat A).

·Prosa: Lucía Araque ( 2 eso c), Bruna Martínez (3 ESO B), Carles Miramunt (1 bat A ).

·Punt de llibre: Àlex Vasques ( 1 ESO c ).

·Còmic: Paula Iglesia Alves (4 ESO d), Lada Camps (1 batx A ).

·Poesia visual en anglès: Àngela Lopez (2 ESO c).

·Cal·ligrames en francès: Diego Guzmán (2 ESO c).

·”What’s up dragon?”: Ernest Soler (3 ESO c).

·Acròstics en francès: Vinyet López (3 ESO c).

·Còmic en anglès: Nora Verbo (1 batx C).

·Aforismes: Juan Jiménez (1 eso e), Lucas Burgués (3 ESO a).

·Premi Abel Martinez: Áxel Benítez.

·Concurs de tapes: Kevin Giménez.

·Concurs de pastís de Sant Jordi: Noèlia Durban.

· Premi Kangaroo Geometry Quiz:

1r i 2n d’ESO: Level 1: Pau Mella; Level 2: Sophie Chiochia; Level 3: Mateo Luc Petrich

3r i 4t d’ESO: Level 1: desert; Level 2: Jack Hayes; Level 3: Jack Hayes

Batxillerat i CCFF: Level 1: Pau Alcázar; Level 2: Mireia Martínez; Level 3: Mireia Martínez

Guanyadors dels premis de batxillerat (Foto: Yol Bernadó)

Autors: Julia Evans, Isabel Gómez, Maür Vàzquez, Ramon Vicente