Què fem? Recomanacions culturals

Bon dia i benvinguts un divendres més a la secció de recomanació de La Benvista. Com ja sabeu, continuem recomanant-vos un llibre, una pel·lícula i una sèrie. Evidentment sempre pensem obres que puguin ser del vostre interès i podeu gaudir-ne d’elles. Començem doncs!

Iniciem la secció amb el llibre escollit. Es tracta de L’enterrament, de Gonzalo Hermo.

L'ENTERRAMENT - GONZALO HERMO - 9788417833572

En Xacobe és un noi gallec que viu i treballa a Barcelona, que pateix la ciutat com tots els seus habitants. El fan fora del pis on resideix amb el seu xicot. I, just quan en busca un altre, el seu pare li truca per dir-li que l’avi és mort. Ha de tornar a Eiradona per emprendre un viatge que el farà adonar de qui és, d’on ve, de quina pasta està fet.

És una novel·la breu i lírica escrita per una de les grans promeses de les lletres gallegues contemporànies.

Us recomanem el llibre!

Continuem amb la pel·lícula seleccionada. Parlem de Hope, de Maria Sodahl.

Aquesta pel·lícula mostra la relació d’una parella d’artistes que viuen un moment tràgic, quan ella és diagnosticada amb un càncer cerebral terminal el dia abans de Nadal, fet que provoca que tots dos posin la seva vida en perspectiva i retrobin la flama que ja feia temps que havien perdut.

Hope - TAQUILLA ESPAÑA

Animeu-vos a veure-la! Estem segurs de que us commourà molt.

Finalitzem amb la sèrie escollida. L’escollida és La serpiente. Aquesta sèrie de ficció explica la història real de dues persones que es van dedicar als anys 70 a segrestar i assassinar a turistes innocents a Tailàndia, Nepal i a l’Índia, mostrant la crueltat d’aquest assassí en serie i tots aquells que van ajudar a atrapar-lo i enviar-lo a la presó.

La sèrie compta amb actores molt importants i perruques qüestionables, però aconsegueix enganxar amb la seva història fortament dramatitzada per la televisió. Un bon crim atrau el públic d’avui dia.

La serpiente' (Netflix) reabre el debate: la atracción por los asesinos en serie, a examen

Fins aquí la recomanació de la setmana. Esperem que us hagin causat interès les obres d’avui.

Bon cap de setmana!

Autora: Mar Aroca