‘Experiències plus’: anem a Praga?

Durant aquest tercer trimestre, a l’optativa de Periodisme hem estat preparant un projecte bastant diferent al que estem acostumats a fer: elaborar un pòdcast.

Vam començar repartint-nos en grups i escollint de què volíem parlar. En el nostre cas, vam decidir que parlaríem de viatges. Al principi no sabíem com enfocar-ho però, finalment, vam arribar a l’acord de convertir-ho en experiències pròpies de viatges.

En l’enllaç que us deixem a continuació podeu escoltar el nostre pòdcast. Experiències plus, parlant sobre un viatge fet fa relativament poc: Praga!

Escolteu-nos al següent enllaç.

Text: Marina Martínez i Aroa García