Fem art aprofitant els residus d’un sol ús

Durant la setmana verda l’alumnat de l’optativa d’art i escola verda conjuntament amb l’alumnat que va participar en els tallers sostenibles, van començar un mural fet a partir de càpsules de cafè d’un sol ús amb la finalitat de reutilitzar un dels residus més consumits a nivell estatal. Hem de tenir en compte que la majoria d’aquestes càpsules no es reciclen i tarden entre 100 i 500 anys a degradar-se. Per tant, hem volgut donar una segona vida a aquestes deixalles per a transformar-ho en una obra d’art.

A continuació podeu veure les imatges de tot el procés i el resultat!

Algunes altres iniciatives que ha proposat l’alumnat d’escola verda per reduir aquest tipus de residus i evitar que acabin al mar son:

• Portar les càpsules d’alumini utilitzades a punts de reciclatge.
  • Utilitzar una cafetera tradicional que no necessiti càpsules.
  • Utilitzar càpsules compostables.

I recordeu que amb petits gestos podem aconseguir grans canvis. ♻💙🌍