I tu, de què treballes?

El passat dilluns 15 de maig, l’alumnat de 1r, 2n i 3r ESO va participar en la primera jornada I tu, de què treballes?. Durant aquesta jornada, ens van visitar professionals d’àmbits diversos, que ens van explicar la seva trajectòria acadèmica i professional, així com les anècdotes més rellevants del seu dia a dia. L’objectiu d’aquesta jornada és apropar a l’alumnat a realitats professionals més enllà de les que veuen en el seu dia a dia.

Així doncs, durant el matí de dilluns, a 1r van poder escoltar l’experiència d’una advocada, un bomber, una mestra de primària i un entrenador esportiu. A 2n van conèixer com és el dia a dia d’una professora de publicitat, una editora infantil, un responsable de manteniment ferroviari i una esteticista. Finalment, a 3r van participar en les xerrades d’una fotògrafa, un director de marketing, dos mossos d’esquadra, un locutor de ràdio, una psicòloga i un tècnic de llums de teatre.

Durant les següents sessions de tutoria, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha preparat uns cartells sobre la jornada.