Escoltem les veus del Benaprès!

Ja tenim aquí la diada de Sant Jordi. Els llibres i les roses protagonitzen una jornada molt especial. Un d’aquells dies en què, sense ser festa, hi ha un ambient més festiu. A l’Institut Benaprès enguany la data culmina la tercera Setmana de les Llengües. La Coordinació Lingüística del centre i la redacció de la revista La Benvista han unit esforços per dur a terme una acció multilingüe que vol donar veu a totes les llengües que es parlen al nostre institut, més enllà de les que són oficials a Catalunya.

Us animem a gaudir del següent vídeo -que es pot veure al vestíbul de l’institut des d’aquest dimecres fins divendres, diada de Sant Jordi-, en què podreu escoltar diferents alumnes del Benaprès recitant en la seva llengua materna uns versos de la cançó Amagada primavera del grup Txarango. Moltes gràcies a tothom per la seva col·laboració! Gaudiu-ne!

1. GEP Benapres

Moltes gràcies per aquest fantàstic vídeo a tothom que hi ha col·laborat. Quin luxe poder sentir totes aquestes llengües al nostre institut! I molt bona feina la de La Benvista, que ens manté tan entretinguts i informats.