VISITA A CACAOLAT

L’alumnat de 3r d’ESO va visitar el passat divendres 14 d’abril la fàbrica de Cacaolat a Sta. Coloma de Gramenet de la mà de la matèria de l’Àmbit Social: Geografia i Història.

Durant el 1r trimestre de 3r d’ESO, l’alumnat ha estat estudiant els conceptes bàsics de com funciona una fàbrica i com un producte com el Cacaolat perdura des del 1931 fundada per la família Viader.

L’alumnat va poder veure la història de la família i del producte durant un segle ple de fets històrics que van influenciar en la gestió familiar i com van aconseguir fer front a tots els esdeveniments destacats com la República, la Guerra civil, el Franquisme i altres fets com la competència amb marques blanques.

Avui en dia, la fàbrica Cacaolat pertany al grup Damm i fa arribar a tot el món el Cacaolat des de la fàbrica de Sta. Coloma de Gramenet on hi treballen 120 treballadors/es.

L’alumnat va acabar el recorregut amb una degustació de Cacaolat que van gaudir molt.