Vaga a l’ensenyament públic

Famílies i alumnat,

Demà dimarts 15, i els següents dies 16, 17, 29 i 30 de març,  hi ha convocada una vaga en l’ensenyament públic. L’objectiu d’aquesta vaga és reclamar i exigir al Departament d’Educació el que han acordat de manera unitària tot els sindicats:

● El 6% del PIB per educació com a mínim.
● La reversió de les retallades que es van imposar fa més de 10 anys.

● La retirada de l’ordre de calendari escolar.
● El no al nou currículum.
● L’estabilització real del personal interí i pacte d’estabilitat.
● L’assumpció de responsabilitat del Departament en la defensa de la immersió lingüística i cobertura legal de tot el personal dels centres.
● Una negociació real i la dimissió del conseller.

Hi haurà un seguiment alt de la vaga per part del nostre professorat i per aquest motiu us comuniquem que s’organitzaran els serveis mínims que garanteixen l’atenció de l’alumnat que hi assisteixi. Els serveis mínims a l’ESO són d’un professor per cada tres grups d’alumnes. Als ensenyaments postobligatoris no s’estableixen serveis mínims.

L’equip Directiu.