Tot a punt per enregistrar els nous pòdcasts de Periodisme

S’aprova el moment culminant del curs per als alumnes de l’optativa de Periodisme de primer de batxillerat. Aquest dimecres a la tarda els alumnes de l’optativa de Periodisme de primer de batxillerat enregistraran el pòdcast en el qual han estat treballant durant les darreres setmanes, que serà el seu projecte de final de curs. Un cop més, gràcies a la col·laboració de l’Escola Miquel Utrillo, que ha cedit de manera totalment desinteressada el seu estudi de ràdio, els programes podran tenir una qualitat tècnica que no tindrà res envejar als millors pòdcasts del moment.

La gran novetat d’enguany serà la incorporació del vídeo. Ja no seran pòdcasts només d’àudio, sinó que també hi haurà imatges.

Divendres passat, la classe de Periodisme es va traslladar als estudis de l’Utrillo, on el cap d’estudis i el director del centre van oferir una sessió que va servir perquè el dia de la gravació ningú tingui cap dubte tècnic i tot estigui a punt. Quatre dels cinc programes s’enregistraran aquest dimecres, mentre que un dels programes ja ha estat enregistrat prèviament, en aquest cas a casa dels integrants.

La difusió dels diferents pòdcasts es farà mitjançant La Benvista, la revista digital del centre.

Text: La Benvista