Teatre i improvisació en anglès

Tallers d’immersió lingüística per al reforç de l’aprenentatge de la llengua anglesa. Fons Social Europeu “L’FSE inverteix en el teu futur”

L’alumnat de 2n ja ha pogut realitzar l’últim taller en el marc del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

En aquest taller, l’alumnat ha après algunes tècniques i dinàmiques pròpies de la interpretació teatral, sempre utilitzant l’anglès com a llengua vehicular. Les i els alumnes de 2n han deixat volar la seva imaginació i s’ho han passat d’allò més bé improvisant, al mateix temps que han tingut l’ocasió d’ampliar el seu vocabulari en anglès i millorar les seves destreses en aquesta llengua estrangera.

La realització d’aquest taller ha anat a càrrec del grup Barcelona Improve Group (BIG) i ha estat possible implementar-lo dins el marc d’activitats GEP (Generació Plurilingüe) gràcies al cofinançament per part del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu. Si voleu veure les dinàmiques i metodologia emprada en aquest taller, podeu donar una ullada a les següents fotografies i vídeos.

#ESTFSE21