Sortida Cala Balmins – Biodiversitat Sitges

El passat divendres 19 de febrer els alumnes d’Escola Verda, juntament amb el professor Fran Moreno, hem anat a fer una sortida de sensibilització i retirada de residus ♻️ amb l’organització Biodiversitat de Sitges (https://www.biodiversitatsitges.com/).

Biodiversitat de Sitges ens ha parlat “sobre el #canviclimàtic, la pèrdua de #biodiversitat global, la contaminació de mars i oceans així com les problemàtiques del litoral sitgetà (dragatge, sobrefreqüentació, abocament de residus…) i els seus efectes principals” (text extret del seu Instagram, “bdsitges“).

I al final de la sessió hem aconseguit “recollir uns 3kg de residus💩🚮 a la platja i zona de rocalla, observant organismes durant la recollida, com restes de posidònia (Posidonia oceanica)🌱🌱 i altres espècies d’interès 🦀🐚.” (text extret del seu Instagram, “bdsitges“).

Gràcies a Biodiversitat de Sitges per la seva implicació en el medi ambient de Sitges i per ensenyar un problema greu als alumnes de l’Institut Joan Ramon Benaprès.