Presentació dels serveis comunitaris a 4t d’ESO

Aquest curs estrenem nova organització dels serveis comunitaris a 4t d’ESO. Per primer cop, l’alumnat podrà triar d’entre 6 propostes de serveis diferents per fer les hores de servei comunitari que exigeix el nou currículum: un mínim de 10, fora del seu horari lectiu.

Divendres passat dia 15 de desembre, representants de totes les entitats col·laboradores van passar per les aules de 4t a presentar-se i a explicar les necessitats del servei. A partir d’aquí, l’alumnat respondrà un formulari amb les seves preferències i se’ls assignarà un projecte. En principi, els serveis comunitaris començaran després de Carnaval, a meitat de febrer i podran allargar-se fins les vacances de primavera o finals de curs. Les famílies rebreu més informació més endavant.

Per conèixer més a fons què és el Servei Comunitari, podeu consultar el material que es treballa amb l’alumnat de 4t a classe.