Jornada de Nadal

Benvolgudes famílies,

El dimecres 20 de desembre és el darrer dia lectiu de l’any i per això celebrarem el nostre Nadal. El programa de les activitats és el següent:

Batxillerat i ESO

De 8.30-9h. Aula Tutoria. El professorat tutor els passarà llista i els explicarà on han d’anar a les 9h per fer els tallers. 3r d’ESO té sortida lligada a la matèria de projectes; s’han de concentrar tots al pati de l’entrada a les 8.30h.

De 9 a 11h. Tallers.

D’11 a 11.45h Descans. Hi haurà servei normal de cafeteria i l’alumnat de 4t d’ESO vendrà les galetes nadalenques que haurà fet durant el taller per guanyar fons per al seu viatge de final d’etapa. 2 euros = suc+galeta!

D’11.45 a 13h. Amic invisible / pica pica a la tutoria

13h. Obertura de portes

CCFF i PFI

L’alumnat farà horari de 8.30h a 13h. A les 8.30h han d’anar als espais següents:

• CFGM Pastisseria: obrador
  • CFGM Cuina i PFI: menjador pedagògic
  • CFGM Serveis: cantina

Allà, el professorat tutor passarà llista  i els distribuirà per la gimcana amb els grups que s’han creat a les tutories.

No hi haurà servei de menjador; serà take away. Per reservar-lo, poseu-vos en contacte amb l’administradora, a factures@iessitges.cat

El mateix dimecres 20 l’alumnat de 2n de batxillerat s’encarregarà de gestionar la Recollida d’aliments i de productes d’higiene personal en col·laboració amb Càritas Sitges. La campanya s’ha fet des de dilluns 4 de desembre i poden anar portant els productes a l’aula de tutoria fins el mateix dia 20 a primera hora. A partir de les 9h, l’alumnat de 2n de batxillerat s’encarregarà de recollir-los per les aules i preparar-los per portar a Càritas.

Us deixem amb els cartells de les campanyes solidàries i el de promoció de la venda de galetes de l’alumnat de 4t. Encara sou a temps de participar-hi!