Multiculturalitat al Benaprès

S’acaba la Setmana de les llengües i, com cada any, hem pogut escoltar accents i dialectes variats, conèixer noves llengües i gaudir de les activitats preparades des de tots els nivells acadèmics.

Un curs més, per donar a veure la diversitat lingüística i cultural que conviu al nostre institut, l’alumnat tant de l’ESO, de Batxillerat, com de Cicles Formatius, ha realitzat una activitat cooperativa on ens mostra les seves llengües maternes. En el següent vídeo pots escoltar les frases fetes preferides en les llengües maternes d’alguns alumnes del centre, així com el seu significat en català.

A més, com ja és costum de cursos anteriors, al gran mapamundi del vestíbul, tot l’alumnat que ha nascut fora ha deixat constància del seu país de procedència, quedant-nos un mapa tan colorit i divers com podeu veure en les següents fotografies.

Moltes gràcies a tothom que ha col·laborat i ha aportat el seu granet de sorra a la celebració de la 6a Setmana de les llengües! Esperem que hagueu gaudit i après molt sobre llengües i cultures del món.