La setmana verda al Benaprès

Durant la Setmana verda (18-22 de març) es va fer una activitat al centre per comprovar quants residus s’escampen pel pati a causa de no llençar-los a les papereres.
Aquests dies no es va fer neteja del terra, i es va comprovar que els usuaris del centre (principalment alumnes i professors) en una setmana generem molts residus, com es pot comprovar a les fotografies.
Els alumnes de la matèria “Sostenibilitat i Escola verda” van fer un cartell que es va penjar al rebedor de l’institut, amb el lema “La netedat és molt important”.
Divendres, després d’una setmana sense netejar, els alumnes de 2n ESO van recollir els residus i es pot observar a les fotos la gran quantitat de residus generats. Sembla que van gaudir molt de l’experiència i fins i tot van tenir temps de practicar el fenomen fonètic de la sensibilització.