Maths and… acció!

Les matemàtiques, l’anglès i el cinema es combinen en una activitat cooperativa realitzada per l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut. En diferents equips, els alumnes creen l’enunciat en anglès d’un problema matemàtic que escenificaran en un petit curt.

El problema cal que es pugui resoldre amb un sistema d’equacions i dins de l’àmbit de la geometria. La teatralització del problema, en llengua anglesa, planteja la situació que s’ha de resoldre i com s’ha de procedir per a la seva resolució.

Els equips lliuren un document amb el problema resolt matemàticament, el guió del curt que han realitzat en llengua anglesa, el curt i un glossari de paraules de l’àmbit matemàtic necessàries per a resoldre el problema.