L’Ana ja se’n va

El curs ja s’ha acabat i també finalitza la tasca de l’Ana al nostre centre. L’Ana, vinguda del Regne Unit, ha estat la nostra auxiliar de conversa al llarg d’aquest curs 2021-22. Ha estat amb nosaltres varis mesos i ens ha pogut acompanyar i donar suport en moltes tasques educatives.

L’Ana s’ha implicat en molts àmbits durant la seva estada amb nosaltres. S’ha involucrat en les celebracions de l’institut i les diades més excepcionals, ha participat en gimcanes amb l’alumnat de cicles, ha ajudat l’alumnat de batxillerat artístic a vendre les seves creacions artístiques, ha encoratjat l’alumnat de projectes a debatre sobre temes d’actualitat, ha incentivat el seguiment d’una dieta equilibrada a ciències, entre moltes altres activitats en les quals ha participat a socials, matemàtiques, cicles formatius…, o, senzillament, ha conversat amb l’alumnat i els ha motivat a praticar la llengua anglesa.

Amb el seu suport durant aquest curs, tant alumnat com professorat, han pogut practicar el seu anglès amb una persona nativa i així millorar destresa en aquesta llengua. És per això, que estem molt agraïts a l’Ana per la seva implicació, el seu interès i les seves ganes d’ajudar i participar en les activitats del centre.

Moltes gràcies Ana!