L’alumnat ja no disposarà de gel hidroalcohòlic

En el moment de dissenyar el Pla d’Obertura de Centre per al curs 2020-2021, comptàvem que el Departament d’Educació ens facilitaria el gel hidroalcohòlic necessari perquè l’alumnat es desinfectés les mans cada cop que entra o surt del centre i de l’aula. Finalment, no és així. Per aquest motiu, els demanem que cada alumne/a porti la seva pròpia ampolla amb gel hidroalcohòlic. D’aquesta manera, evitarem que s’acumuli alumnat fent cua als lavabos per rentar-se les mans 5 cops durant la seva jornada, tal i com recomanen des del Departament de Salut.

Gràcies per la seva col·laboració