Autoritzacions proves PCR a l’alumnat

Durant les darreres setmanes s’ha publicat als mitjans de comunicació que en cas que hi hagi un positiu confirmat de COVID entre l’alumnat d’un grup estable, els serveis sanitaris podrien desplaçar-se directament als centres educatius per realitzar, allà mateix, les proves PCR que s’escaiguin a tot l’alumnat del grup.

Tenint en compte els dubtes que han generat aquestes notícies entre les famílies, el Departament d’Educació ha enviat una carta aclaridora en la qual s’explica com es faran aquestes proves, en cas que els responsables de Salut ho considerin convenient. Els adjuntem aquesta carta perquè tinguin més informació respecte d’això.

Durant el dia d’avui estem lliurant un full a tot l’alumnat del centre en el qual es demana si donen o no donen la seva autorització (en cas de ser major de 16 anys) o la de la família (en cas dels menors de 16 anys) per fer-los aquesta prova PCR, en cas que hagi ho estableixin els responsables de Salut. Si es donés el cas, des del centre els avisaríem del dia i hora en què es realitzarien.

Aquest full d’autorització, també els l’adjuntem aquí. És molt important que l’alumnat el retorni al centre en paper i signat (així ens ho demanen els responsables de Salut) demà dimarts dia 29 de setembre. Passarem a recollir-los les autoritzacions per les aules.

Autoritzacio_proves_covid

Aclariments per a la gestió de casos covid-19 als centres educatius

Gràcies per la seva col·laboració

1. Francisco López

A casa no tenim impresora i necessitem més temps per poguer imprimir el document a la feina i donar-li a la nostra filla. Seria possible omplir-lo digitalment i enviar-lo per correu electrònic al centtre?

Gràcies!