L’alumnat de 1r de Batxillerat B guanyadors del Premi Conviure a Catalunya, al Parlament.

El passat divendres 24 de maig es va celebrar al Parlament de Catalunya el lliurament del Premi Conviure a Catalunya, que s’artoga als centres que han participat en la simulació de l’elaboració d’un projecte de llei.

El nostre centre ha resultat guanyador de la modalitat batxillerat i formació professional!

Durant dos mesos els alumnes de 1r de Batxillerat B han participat en les classes de Filosofia en la creació d’esmenes a la llei i en la votació virtual de les esmenes dels altres centres.

La llei definitiva, sobre regulació de la intel.ligència artificial, ha estat votada avui amb la presència del president del parlament, el Molt Honorable Sr. Roger Torrent.

Després s’han lliurat el premi amb la presència de l’expresidenta Núria de Gispert.

El nostre portaveu, l’alumne Pau Junyent, ha estat el responsable de la presentació de la nostra aportació a la llei i de recollir el premi.