Dilluns 10.- Primer Dia de l’esport

Famílies,

El proper dilluns celebrem el nostre primer dia de l’esport. Començarem a les 8.25h.

Tot l’alumnat d’ESO participa en diverses activitats. L’alumnat de 1r de Batxillerat és qui organitza el servei de la cantina i algunes de les activitats.

Les activiats són:

• Per 1r i 2n d’ESO són Futbol Sala, Bàsquet-Korball, Ping pong, Escacs, activitats de sala fitness i senderisme; caminada per les platges de Sitges fins el Terramar, esmorzar i tornada.
  • Per 3r i 4t ESO són Futbol 7 a les instal·lacions de la Blanca, ping pong, escacs, activitats de sala fitness i senderisme; ruta dels colls.

A l’alumnat que participa en les activitats de senderisme se’ls lliurarà una autoritzaciò que hauran de portar el mateix dilluns. Caldrà que portin un bon calçat, protecció solar, aigua i l’esmorzar.

La jornada acabarà a les 14h.

Gràcies.