Funcionament de l’aula d’estudi

Families d’ESO,

Recuperem el servei d’aula d’estudi per a l’alumnat d’ESO del centre. Estarà actiu a partir del proper dilluns. L’horari serà de dilluns a dijous de 16h a 18h i hi haurà dos alumnes de 1r i 2n de BAT cada dia per ajudar i resoldre dubtes. El servei no requereix cita prèvia però sí que exigeix complir amb les normes de convivència de centre. Qualsevol alumne/a que no les compleixi, se’l farà fora de l’aula i no podrà tornar a fer-ne ús.

L’aula serà 2V.

Gràcies.

1. Neus Hernandez

Bona tarda, moltes gracies per enviar-me aquesta informació. L’aula d’estudi pot ser un molt bona eina, pero altres anys teniu un llistat d’alumnes de 1r i 2n de BAT que feien classes de repas particulars. Els pares contactavem amb ells i conveniem el preu de les classes.
    Podrieu facilitar-me aquest llistat, si és que aquest any el disposeu?

Moltes gracies.

1. coordinació

Bona tarda,

El llistat no el podem fer públic directament per qüestions de protecció de dades. Si hi estan interessats, comenteu-li-ho al tutor o tutora del vostre fill o filla i us facilitarà les dades d’algun alumne dels que s’ofereixen per fer classes de repàs.

Salutacions