EXPERIÈNCIES ERASMUS: el Marc Ribera a Praga.

Amb aquest article obrim un nou apartat dins la secció de mobilitat de la nostra web on antics alumnes de cicles que han marxat d’Erasmus ens expliquen l’experiència de la seva estada a l’estranger. Avui comencem amb el Marc Ribera, antic alumne de CFGM Cuina i CFGS Direcció Cuina & Sala, que ens conta com li va anar quan va fer les seves pràctiques a Praga.

Si estàs pensant en marxar d’Erasmus no dubtis en fer-li una ullada al vídeo, de segur que et serà molt útil!

** Les preguntes que contesta el Marc al vídeo són les següents:

– Com va ser la teva arribada a la ciutat?

– D’on vas aconseguir els diners per fer l’Erasmus?

– Què has après el teu lloc de feina?

– Què consideres ha sigut allò positiu i allò negatiu del teu lloc de feina?

– Com era la teva relació amb els companys de feina?

– Què ha sigut allò més positiu que t’emportes de l’experiència? I allò més negatiu?

– Et van oferir de quedar-te a l’empresa?

– Tornaries a treballar en aquesta ciutat en algun altre moment de la teva vida?