Escape Town a Sitges: Where is the missing painting?

El dijous passat, tot l’alumnat de 2n d’ESO va participar en un Escape Town pel poble, amb l’objectiu d’introduir el projecte d’aquest quadrimestre (Ens escapem a Sitges).

L’alumnat va passejar per diversos llocs del poble, descobrir els racons més emblemàtics i fotografiar-se en els llocs més idíl·lics amb la finalitat de trobar una obra d’art de Charles Deering que va perdre el 1921.

Amb aquesta activitat vam introduir el projecte que hauran de fer durant el primer quadrimestre, on hauran de preparar un Escape Town digital, narrar una història, preparar proves, muntar un recorregut per Sitges… fent ús dels coneixements de les matèries implicades (anglès, català, matemàtiques i tecnologia).