Emprenedoria i innovació hostaleria. Per desembre 22: Obradors, Àfrica i Sípia

🌈Alumnes i ex-alumnes, empreses que acolliu als nostres alumnes:

🆙Seguim a la recerca de propostes que us permetin millorar a la vostra feina i/o negoci, professionalment, a l’àmbit de l’hostaleria:

🚀OBRADORS COMPARTITS. Ara mateix estan sorgint obradors compartits que us permetran iniciar un negoci amb una reducció de costos i inversions important  i el poder compartir coneixement 🙌(el mes passat us proposavem una jornada tècnica). S’està conformant una xarxa d’espais de treball compartits que van des de la pastisseria o formatgeria a cerveses artesanes, vins, etc. Us deixem l’enllaç a la web d’ obradors compartits i al seu canal de telegram.

Podeu també trobar diferents espais que us ajudin a iniciar activitats en el sector a la xarxa d’espais d’emprenedoria agroalimentària de Catalunya.Un exemple en seria la cooperativa agroecològica l’Aresta de Santa Coloma de Queralt, disposen d’una fleca.

🐟SÍPIA. Complementant la jornada de cuina peix senzill que es va realitzar al BENAPRÈS, us proposem una jornada tècnica del Projecte Sèpia (12 de desembre, online, gratuit), de com s’està enllaçant pesca sostenible i comercialització en que, des de la mirada del partenariat, els establiments d’hostaleria hi tenen força a dir.

TERÇOS AMUNT! Per la gent d’allotjaments i guies que tingueu una vesant més esportiva us deixem l’enllaç per a cursos relacionats amb el guiatge per itineraris de baixa i mitja muntanya que es realitzaran properament (estan en previsió).

🦄UNICORN. Sou creatius, emprenedors, teniu idees disruptives? Voleu muntar un negoci o teniu inquietuds d’emprenedoria social? Al BENAPRÈS s’organitzarà a demanda un taller d’emprenedoria (10 hores, 5 sessions, dates a determinar) que us ajudi a tirar endavant la vostra idea i possibles posteriors tutories individualitzades a càrrec d’Asencat (Seniors per l’orientació del talent emprenedor). Si esteu interessats en fer-lo podeu enviar un e-mail a emprennova@iessitges.cat fins el 20 de desembre.

📽 ACCIÓ! Quina olor fa la internet? Quin gust té el núvol? Els sentits dels alumnes, de 2on. de cuina i 1r. de direcció, futurs professionals, hi han començat a pensar per escampar la flaire. Aquest proper dijous 1 de desembre a partir de les 14:30 a l’aula 10V del BENAPRÈS farem part d’un taller d’audiovisual, d’ús de càmera i micros inalàmbrics.

❄ÀFRICA.Ningú no sap que neva a l’Àfrica. No hi ha res que m’agradi més que els llacs gelats de l’Àfrica” (Roberto Zucco, de Bernard-Marie Koltès) (paraules dolçament estràbiques per aquestes festes. Bon Nadal a tothom! 🏜)

Si teniu idees, suggeriments, propostes… ens les podeu fer arribar a emprennova@iessitges.cat i estarem encantats d’atendre-les.