El Saló de l’Ensenyament, un pas més en l’orientació de l’alumnat de 4t d’ESO

Avui l’alumnat de 4t d’ESO del centre ha visitat, acompanyat del seu professorat tutor, el Saló de l’Ensenyament a Barcelona. Han tornat contents i carregats d’idees i d’informació que de ben segur els ajudarà a confirmar el camí acadèmic o professional que seguiran a partir del curs vinent. Aquesta sortida és el darrer pas després d’un mes en què les tutories d’aquests grups s’han centrat en activitats d’autoconeixement i de reflexió sobre competències intel·lectuals i característiques personals.  Podeu consultar tot aquest material també en aquest espai del nostre web (que podeu trobar en el menú> Estudis> I després de l’ESO, què?), pensat perquè les famílies també en sigueu partíceps i pugueu acompanyar-los en aquest moment de tria. Abans que s’iniciï el període de preinscripció als estudis postobligatoris, l’alumnat també rebrà informació més específica del batxillerat que s’ofereix al nostre centre i dels cicles formatius.

1. Montserrat

M’alegro que anem recuperan la normalitat amb les activitats i mes quan són tan importants com aquesta, però recordeu que l”any passat no es va poder fer i molts dels alumnes que ara són a Batxillerat, segueixen tan perduts com els de 4t de ESO . Orientem en uns si i altres no?