Abel Losada exposa al Sakura Fest de Gavà

L’alumne de batxillerat artístic Abel Losada, de primer de batxillerat C, participa amb una obra a l’exposició del Sakura Fest de Gavà, centrada en el món del manga. La mostra, inaugurada diumenge passat, està previst que es pugui visitar durant tres setmanes més.

Losada combina la seva formació a l’institut Joan Ramon Benaprès de Sitges amb l’Acadèmia de Belles Arts Francisco Valderrama de Castelldefels, on porta tres anys. Abans, també havia estudiat durant quatre anys a l’Escola Joso de còmic de Barcelona.

Text: La Benvista
Foto: Cedida